Direktlänk till inlägg 5 juni 2016

Shopoholik

Av The girl in the dreamcatcher - 5 juni 2016 21:13

Köpte nya skor idag, dem är så fina, det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg dem. 2000 kostade dem bara också, det var rea och sen halva reapriset :) Älskar att göra fynd!
Kärleken jag känner till det materiella går knappt att beskriva i ord.
När jag köpt det jag vill ha fylls jag av en enorm lyckokänsla som är obeskrivlig.

Tomrummet du ger,
fyller saker upp.
Nytt ger mig glädje!
Saker får mig le!
Men när nytt blivit gammalt,
är känslan inte kvar.
Kortet dras igen,
Och igen,
Och igen.
Tills pengarna är borta,
och jag sitter ensam kvar,
med en tomhetskänsla,
jag inte längre kan fylla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Våldet fungerar likt en cirkel där allt upprepas om och om igen. Under de bra perioderna visar mannen sina bästa sidor, han är mjuk och snäll, öm och förstående. Han lyssnar och finns där. Han är den bästa vännen man kan ha och den ljuvligaste äls...


Den här berättelsen som jag läste på Facebook förklarar så tydligt vad som händer med en person som befinner sig i en destruktiv relation. Varje ord, varje elak handling, varje hotfull situation lämnar tomma hål i själen. Personer som misshandlar ver...

Jag har nu skaffar ett instagramkonto i syfte förmedla kunskap om mäns våld mot kvinnor och berätta om mina egna erfarenheter. Gå gärna in och följ: The.Girl.In.The.Dreamcatcher ...

Tomrummet!Allt förfaller.Insikten!Helt plötsligt kan jag inte längre försvara.Om vi delar känslorna,Om vi delar upplevelserna,Måste det vara på riktigt.Jag kan försvara och förvränga min egen värklighetsupplevelse,Men jag kan inte ändra din.Tomrummet...

Det låter som att han river hela lägenheten när han kliver innanför dörren. Jag säger inget, jag är så besviken för det jag hittade i badrummet igår och att han vart borta hela dagen när jag verkligen ville prata. Tillslut låter han allt för höglju...

Presentation


Skratta, älska och lev ditt liv så som du vill ha det.
Var inte fångad i en dröm!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards